Cele mai bune si mai frumoase lucruri din viata nu pot fi vazute, nici atinse, ci simtite in inima

miercuri, 11 iulie 2012

Traian Băsescu: În campanie nu voi apăra un scaun, ci o Românie europeană și instituțiile ei. Obiectivul meu e să câștig referendumul

Traian Băsescu a detaliat miercuri seară programul său de campanie până la referendumul din 29 iulie. Președintele suspendat a ținut să sublinieze că nu va apăra funcția, ci țara și instituțiile ei.

”În această campanie, care va avea ca finalitate referendumul din 29 iulie, eu nu apăr un scaun. Am de apărat România europeană, acea Românie pe care am început să o construiesc împreună cu instituțiile statului acum opt ani” a spus Băsescu. Lupta de la referendum nu este pentru funcție, ci ”pentru valori, pentru instituțiile pe care le-am construit pentru a deveni instituții europene.”

”Mandatul l-am dedicat procesului de modernizare a României și n-aș vrea ca în urma acestui referendum România să facă pași înapoi” a spus Traian Băsescu menționând că totuși s-au făcut mulți pași înapoi ”din  punct de vedere a credibilității” pe plan internațional.

Președintele suspendat a ținut să sublineze că miza USL-ului nu este una cinstită, dar și-a exprimat încrederea că românii nu vor lua parte la jocul deformat al puterii.

Nu este cinstit acapararearea instituțiilor statului și punerea lor la mâna partidului. Prin acest referendum USL-ul vrea să-și legitimeze reflexele totalitare prin care nu știe și nu poate să guverneze dacă nu anexează partidelor pe care le conduc Ponta și Antonescu instituțiile statului” a spus șeful suspendat al statului.

Sunt convins că românii nu vor patrticipa la acest mod de a face politică” a mai spus el.

Obiectivul meu, deși poate părea o misiune imposibilă, e să câștig referendumul” a subliniat Băsescu.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu